Rugaciune pentru vindecarea unei relatii de iubire existente

woman(1)Doamne Dumnezeule,

Te rog pe Tine si pe ingerii tai sa ma ajutati sa-mi vindec iubirea.

Doresc sa ma eliberez de orice neiertare fata de mine si fata de partenerul meu,

si-i rog pe ingeri sa ma curete de orice manie sau resentiment chiar acum.

Va rog sa-l ajutati pe partenerul meu si pe mine sa ne vedem unul pe altul cu ochii iubirii.

Va rog sa faceti astfel incat toate efectele greselilor noastre trecute, prezente si viitoare sa fie anulate.

Va rog sa faceti astfel incat eu si partenerul meu sa putem avea armonie, prietenie, respect, onestitate si sa fim marea iubire unul pentru celalalt.

Va rog sa ne reinnoiti dragostea.

Multumesc.

Asa sa fie si asa este!

(sursa – Doreen Virtue)

Sa va fie de folos oameni frumosi!

Psiholog Psihoterapeut Recatej Luana Luminita

http://www.luminasufletuluitau.ro

Un gând despre „Rugaciune pentru vindecarea unei relatii de iubire existente

Lasă un comentariu