Ce ar trebui să facă femeile în domeniul afacerilor atunci când lucrează cu bărbaţi:

  • femeie-afaceriNu minimaliza rezultatele de la muncă.

  • Păstrează discuţiile axate pe probleme legate de slujbă sau pe evenimente de la ştiri.

  • Controlează tonul cu care vorbeşti.

    Este important să ajungi la subiectul principal şi să incluzi cine, ce, când, unde şi cum.

  • Nu utiliza finaluri standard precum „nu-i aşa?” sau „corect?”.

  • Scade nivelul tonului tău pentru a face o declaraţie enunţiativă.

  • Monitorizează-ţi numărul de zâmbete şi încuviinţări din cap.

  • Nu te scuza dacă nu ai greşit.

    ………………………….
    Melissa era pe calea cea

bună spre obţinerea succesului. Fusese angajată pentru abilităţile ei extraordinare cu oamenii şi pentru educaţie. Deşi era tânără, deja dezvoltase o relaţie reală cu echipele de conducere. Vicepreşedinele companiei, Laurie, dorind ca ea să reuşească …. i-a sugerat să meargă la traininguri împreună. Laurie primise deja feedbackuri despre vocea ascuţită a Melissei, care o făcea să sune ca o şcolăriţă. Membrii celeilalte echipe îi contestau credibilitatea şi părerea ei valoroasă nu era luată în serios. Bob, conducătorul echipei, evita interacţiunile cu Melissa. El purta aparat pentru auz şi îi era imposibil să o înţeleagă din cauza tonalităţii vocii ei care era în afara normelor. Atunci când a abordat-o, Laurie i-a propus să lucreze cu un instructor pentru voce. In doar trei şedinţe, s-a simţit o diferenţă esenţială în vocea Melissei. Următoarea provocare a fost să o oprească din a termina propoziţiile ca şi cum ar pune o întrebare, în condiţiile în care ar trebui rostite ca şi cum ar fi declaraţii. Instructorul i-a spus: „Multe femei cad pradă sindromului impostorului. Te priveşti în oglindă şi îţi spui: «într-o zi îşi vor da seama că nu sunt atât de bună pe cât cred ei». Acesta este rezultatul unei slabe încrederi în propria persoană şi este evident în modul de a vorbi.”

  • Melissa nu avea nici o idee de acest lucru şi era dornică să îşi continue lecţiile de dicţie. In timpul lecţiilor, i s-a spus că femeile folosesc aproximativ de cinci ori mai multe cuvinte decât bărbaţii. Ea lucra într-un mediu predominant masculin şi ştia că trebuia să fie mai concisă şi să utilizeze mai puţine cuvinte. Era greu să se concentreze atât pe ceea ce spunea, cât şi pe numărul de cuvinte. Cu toate acestea, colegii ei au început în curând să o accepte în calitate de colaborator, aşa cum era ea!
    Morala: înregistrează-te vorbind. Ascultă inflexiunea, autenticitatea, entuziasmul şi angajamentul faţă de subiect în timp ce masori impactul mesajului tău. Fie că eşti bărbat sau femeie, dacă nu îţi place vocea sau tonul tău, schimbă-le. Concentrarea şi disciplina sunt sigurele lucruri de care ai nevoie.

  • (Sursa -carte -Oamenii Toxici – Marsha P.Sue)

  • Sa va fie de folos oameni frumosi!

  • Psiholog Psihoterapeut Recatej Luana Luminita

  • http://www.luminasufletuluitau.ro

  • https://www.facebook.com/www.luminasufletuluitau.ro/?timeline_context_item_type=intro_card_work&timeline_context_item_source=100006009281416

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s